Veelgestelde vragen

Heb je een vraag voor Magda?

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over de webshop of inhoudelijk administratieve vragen? Lees alvast onze veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Mijn bedrijf is niet in de buurt van Leeuwarden, is dat een probleem?
Nee, dat is geen probleem, Magda Daniels kan 100% online samenwerken met klanten.
Ik wil niet in de webshop bestellen, is er een alternatief?
Ja zeker, je kunt een email sturen met je vraag. Samen overleggen wij dan wat het beste combinatie van modules en producten is.
Moet ik de kosten voor een pakket in één keer betalen?
Nee, je kunt een pakket in vier termijnen met automatische incasso betalen.
Waarom kan ik een product niet meteen in de webshop betalen?
De bestelling in de webshop is de eerste fase in het aankoopproces. Voor nieuwe klanten hebben wij bij de meeste producten de ID- papieren nodig, plus een handtekening op het inschrijfformulier. Nadat het bestelproces is afgerond ontvang je van ons een factuur.
Heb ik bij bestellen in de webshop recht op teruggave binnen de wettelijke termijn voor online aankopen?
Ja, je kunt de bestelling intrekken. De bestelling is pas een definitieve koop met je handtekening op het inschrijfformulier.
Kan Magda Daniels mij als klant weigeren?
Ja, wij gaan jou als klant weigeren als je niet alle ID-papieren aan ons wilt sturen.
Kan ik boekhoudsoftware van Magda Daniels gebruiken?
Ja, je kunt bij ons aansluiten op Exact Online. In Exact Online kun je als klant niet zelf inboeken. Aansluiten op Exact Online is alleen geschikt voor klanten die zelf zo weinig mogelijk willen doen. De kosten voor de software worden apart per kwartaal berekenen (afhankelijk van de prijs die Exact rekent) en wordt in vooruit betaald.